Godziny pracy

Kancelaria / Biuro Obsługi Mieszkańców

poniedziałek: 8:00 – 18:00

wtorek - piątek: 8:00 – 16:00

tel.: 22 277 05 00, 22 277 05 14

faks: 22 277 05 04

Zasady przyjmowania i załatwiania spraw

  1. Wszystkie sprawy kierowane do ZTP rejestrowane są w rejestrze kancelaryjnym prowadzonym przez kancelarię,

  2. zasady postępowania przy rozpatrywaniu i załatwianiu spraw indywidualnych określa Kodeks Postępowania Administracyjnego,

  3. pracownicy zobowiązani są do sprawnego, rzetelnego i bezstronnego rozpatrywania spraw, kierując się przepisami kodeksu postępowania administracyjnego oraz przepisami prawa ogólnie obowiązującego,

  4. odpowiedzialność za terminowe, rzetelne i prawidłowe załatwianie spraw ponoszą kierownicy oraz pracownicy zgodnie z ustalonymi zakresami obowiązków,

  5. środa jest dniem bez przyjęć interesantów w działach merytorycznych.

Zasady rozpatrywania skarg i wniosków

  1. Skargi i wnioski mogą być kierowane pisemnie lub ustnie do protokołu,

  2. do obowiązków wszystkich pracowników należy:

    1. sprawne i rzetelne rozpatrywanie skarg i wniosków. Nadzór bezpośredni nad terminowością załatwiania skarg i wniosków sprawuje Biuro Obsługi Mieszkańców,

    2. przyjmowanie do protokółu skarg i wniosków wnoszonych ustnie,

    3. niezwłoczne kierowanie wszystkich skarg i wniosków do „Centralnego rejestru skarg i wniosków”, który prowadzi Biuro Obsługi Mieszkańców,

    4. niezwłoczne kierowanie kopii udzielonej odpowiedzi do rejestru skarg i wniosków.