Godziny pracy
Kancelaria / Biuro Obsługi Mieszkańców
poniedziałek: 8:00 – 16:00
wtorek - piątek: 8:00 – 16:00
tel.: 22 277 05 00, 22 277 05 04
faks: 22 277 05 03
e-mail: bom@ztp.waw.pl
Zasady przyjmowania i załatwiania spraw
-
Wszystkie sprawy kierowane do ZTP rejestrowane są w rejestrze kancelaryjnym prowadzonym przez kancelarię,
-
zasady postępowania przy rozpatrywaniu i załatwianiu spraw indywidualnych określa Kodeks Postępowania Administracyjnego,
-
pracownicy zobowiązani są do sprawnego, rzetelnego i bezstronnego rozpatrywania spraw, kierując się przepisami kodeksu postępowania administracyjnego oraz przepisami prawa ogólnie obowiązującego,
-
odpowiedzialność za terminowe, rzetelne i prawidłowe załatwianie spraw ponoszą kierownicy oraz pracownicy zgodnie z ustalonymi zakresami obowiązków,
-
środa jest dniem bez przyjęć interesantów w działach merytorycznych.
Zasady rozpatrywania skarg i wniosków
-
Skargi i wnioski mogą być kierowane pisemnie lub ustnie do protokołu,
-
do obowiązków wszystkich pracowników należy:
-
sprawne i rzetelne rozpatrywanie skarg i wniosków. Nadzór bezpośredni nad terminowością załatwiania skarg i wniosków sprawuje Biuro Obsługi Mieszkańców,
-
przyjmowanie do protokółu skarg i wniosków wnoszonych ustnie,
-
niezwłoczne kierowanie wszystkich skarg i wniosków do „Centralnego rejestru skarg i wniosków”, który prowadzi Biuro Obsługi Mieszkańców,
-
niezwłoczne kierowanie kopii udzielonej odpowiedzi do rejestru skarg i wniosków.
-