Kierownik Zespołu: Małgorzata Stacherska
ul. Podwale 23, pok. 52
tel. 22 277 05 15
e-mail: mstacherska (@) ztp.waw.pl
Do zadań Zespołu ds. Finansowych należy w szczególności:
- dekretowanie i ewidencjonowanie dokumentów księgowych,
- uzgadnianie rozrachunków z kontrahentami,
- sporządzanie deklaracji oraz rozliczeń w zakresie podatku od nieruchomości, podatku VAT, podatku dochodowego od osób fizycznych, Państwowy Fundusz Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych, Zakład Ubezpieczeń Społecznych,
- sporządzanie zapotrzebowania środków na wydatki ZTP,
- sporządzanie i korygowanie planów finansowych,
- sporządzanie sprawozdań z wykonania planu,
- sporządzanie sprawozdań budżetowych,
- sporządzanie rocznych sprawozdań finansowych,
- sporządzanie sprawozdań do Głównego Urzędu Statystycznego,
- terminowe i zgodne z obowiązującymi przepisami naliczanie wynagrodzeń,
- prowadzenie rejestru umów zleceń i o dzieło,
- prowadzenie ewidencji środków trwałych i wartości niematerialnych i prawnych,
- sporządzanie sprawozdań w zakresie środków trwałych i wartości niematerialnych i prawnych.
- rozliczanie różnic inwentaryzacyjnych,
- wystawianie i księgowanie faktur sprzedaży,
- prowadzenie rejestru umów z tytułu najmu i dzierżawy,
- dokonywanie przelewów na podstawie prawidłowo sporządzonych dokumentów księgowych,
- wystawianie not odsetkowych,
- ochrona środków pieniężnych zgodnie z instrukcją kasową i innymi przepisami,
- współpraca z bankiem w zakresie pobierania i odprowadzania gotówki,
- rozliczanie zaliczek pobieranych przez pracowników,
- sporządzanie raportów kasowych, dekretacja i ich ewidencjonowanie,
- wystawianie tytułów wykonawczych do decyzji niezapłaconych w terminie,
- prowadzenie rejestru gwarancji i ich rozliczanie.