- Wymagane dokumenty (a lub b):
- podanie o zaopiniowanie p.o.r. dot. zmian w oznakowaniu wraz z min. dwoma egzemplarzami projektu i opisem technicznym
- podanie o zaopiniowanie p.o.r. dot. zmian w oznakowaniu połączonych ze zmianami w geometrii ulicy wraz z opinią komunikacyjną Inżyniera Ruchu m. st. Warszawy, opinią komunikacyjną ZTP, min. dwoma egzemplarzami projektu i opisem technicznym
UWAGA
- Przedstawione do zaopiniowania projekty organizacji ruchu powinny posiadać czytelnie z wymiarowane takie wielkości jak: geometria ulicy - w tym: szerokość jezdni, chodników, zatok itp. oraz zajęty teren - dotyczy zajęcia terenu pod roboty, obiekty, imprezy inne naniesienia
- W przypadku projektów wykonywanych dla potrzeb wbudowania nowych lub przebudowy starych urządzeń podziemnych, dla potrzeb remontu elewacji połączonego z powiększeniem bryły obiektu (ocieplenie) lub wykonania izolacji fundamentów należy dołączyć do podania kopię stosownej decyzji wydanej przez ZTP lub w podaniu podać jej pełny numer i datę wydania, a jeśli decyzja takowa nie była wydana w podaniu umieścić stosowną informację.
- W opisie technicznym należy określić termin zajęcia terenu
- Jeden egzemplarz zaopiniowanego projektu pozostaje w archiwum ZTP
Termin załatwienia sprawy do 14 dni
Kontakt
Maciej Cywiński
- tel.: 22 277 05 51
- e-mail: mcywinski@ztp.waw.pl
Dariusz Kwiatkowski
- tel.: 22 277 05 46
- e-mail: dkwiatkowski@ztp.waw.pl