p.o. Kierownika Zespołu: Marcin Bogucki
ul. Podwale 23
tel. 22 277 05 09
e-mail: mbogucki (@) ztp.waw.pl
Do zadań Zespołu ds. Organizacji i Zamówień Publicznych należy:
- opracowywanie propozycji rozwiązań organizacyjno – regulaminowych,
- wykonywanie prac związanych z prawidłowym funkcjonowaniem biura, w tym zapewnienie ergonomicznych warunków pracy pracownikom w ZTP,
- przygotowywanie okresowych ocen, analiz, informacji i sprawozdań z realizacji zadań.
1 Referat ds. Kancelaryjno-Organizacyjnych (Biuro Obsługi Mieszkańców, Archiwum)
Do zadań Biura Obsługi Mieszkańców wchodzącego w skład Referatu ds. Kancelaryjno-Organizacyjnego należy w szczególności:
- wykonywanie zadań związanych z obsługą mieszkańców w zakresie przyjmowania wniosków i skarg,
- udzielenia informacji o trybie, procedurach i przebiegu rozpatrywania spraw,
- wydawanie przepustek uprawniających do wjazdu i postoju w strefie ograniczonego ruchu na terenie Starego i Nowego Miasta oraz Placu Zamkowego w Warszawie, oraz innych dokumentów,
- prowadzenie rejestru skarg i wniosków oraz czuwanie nad terminami udzielanych odpowiedzi,
- prowadzenie rejestru interpelacji radnych oraz czuwanie nad terminami udzielanych odpowiedzi.
- przyjmowanie korespondencji,
- prowadzenie rejestru korespondencji przychodzącej,
- przygotowywanie korespondencji do dekretacji,
- wysyłanie korespondencji,
- udzielanie informacji interesantom.
Do zadań Archiwum wchodzącego w skład Referatu ds. Kancelaryjno-Organizacyjnego należy w szczególności:
- przejmowanie akt z poszczególnych komórek organizacyjnych ZTP,
- współpraca z komórkami organizacyjnymi ZTP w zakresie prawidłowego opracowania dokumentacji i przygotowania akt do przekazania do Archiwum ZTP,
- przygotowywanie, w porozumieniu z Archiwum Państwowym, zmian w instrukcji o organizacji i zakresie działania Archiwum ZTP oraz w Jednolitym Rzeczowym Wykazie Akt,
- opracowywanie wskazówek metodycznych odnośnie prawidłowej klasyfikacji i kwalifikacji dokumentacji,
- prowadzenie szkoleń dla pracowników ZTP z zakresu właściwego postępowania z dokumentacją oraz stosowania instrukcji kancelaryjnej i archiwalnej,
- dbanie o właściwe przechowywanie i konserwację posiadanych akt,
- wprowadzanie systemów informatycznych wspomagających ewidencję zasobu, ułatwiających zarządzanie nim oraz udostępnianie akt,
- opracowywanie zasad przechowywania i ewidencjonowania dokumentów zapisanych w postaci cyfrowej oraz systemu elektronicznego obiegu dokumentów,
- skanowanie dokumentacji o szczególnej wartości (digitalizacja akt),
- gromadzenie informacji na temat zasobu archiwalnego ZTP,
- opracowanie akt przejętych w stanie nieuporządkowanym,
- udostępnianie akt komórkom organizacyjnym do celów służbowych oraz udostępnianie materiałów archiwalnych osobom upoważnionym do celów badawczych i naukowych,
- przeprowadzanie poszukiwań archiwalnych na zlecenie Dyrektora ZTP, udzielanie pomocy pracownikom ZTP w uzyskiwaniu informacji o zasobie,
- wykonywanie kserokopii dokumentów oraz wydawanie uwierzytelnionych odpisów akt,
- brakowanie i przekazywanie na makulaturę dokumentacji niearchiwalnej po uprzednim uzyskaniu zezwolenia Archiwum Państwowego,
- przekazywanie materiałów archiwalnych do właściwego Archiwum Państwowego oraz współpraca z nim.
2 Referat ds. Administracyjno-Gospodarczych
Do zadań Referatu ds. Administracyjno–Gospodarczych wchodzącego w skład Zespołu ds. Organizacji i Administracji należy w szczególności:
- zapewnienie warunków niezbędnych dla prawidłowej pracy biura, w tym:
- prowadzenie zaopatrzenia biura,
- obsługa techniczna,
- wykonywanie zadań wynikających z zapewnienia bezpieczeństwa i higieny pracy, zabezpieczenie przeciwpożarowe biura,
- przeprowadzanie postępowań o udzielenie zamówienia publicznego wynikających z prowadzenia ww. spraw.
- prowadzenie rejestru środków materialnych i niematerialnych,
- nadzór nad wykorzystaniem samochodów służbowych.
- obsługa systemu Warszawa 19115