- Wymagane dokumenty:
- wniosek uprawnionego podmiotu
- zatwierdzony projekt organizacji ruchu
- Termin załatwienia sprawy:
- rozpatrzenie wniosku – 14 dni
- wyznaczenie koperty w terenie – 7 dni (po otrzymaniu oryginału zatwierdzonego projektu organizacji ruchu)
W przypadku złych warunków pogodowych w okresie jesienno-zimowym, realizacja projektu w terenie może ulec opóźnieniu ze względu na brak możliwości namalowania kopert na nawierzchni (w czasie mrozu, zalegania śniegu, mokrej nawierzchni).
Akty prawne
- Uchwała Nr XX/349/2003. Rady Miasta Stołecznego Warszawy z dnia 25 listopada 2003 (Dz. Urz. Woj. Mazowieckiego Nr 298 poz. 7866 z dn. 26.11.2003 r.)
Kontakt
Maciej Cywiński
- tel.: 22 277 05 51
- e-mail: mcywinski@ztp.waw.pl
Dariusz Kwiatkowski
- tel.: 22 277 05 46
- e-mail: dkwiatkowski@ztp.waw.pl