Szanowni Państwo
W związku z koniecznością zachowania najwyższych standardów dotyczących bezpieczeństwa oraz maksymalnego ograniczenia możliwości rozprzestrzeniania się wirusa COVID-19, ze względu na bezpieczeństwo klientów oraz osób pracujących w Zarządzie Terenów Publicznych zmieniają się zasady przyjmowania stron i załatwiania spraw w ZTP.
Wszystkich Państwa, którzy mają do załatwienia sprawy urzędowe, nie wymagające bezwzględnej obecności w urzędzie, uprzejmie prosimy o kontakt telefoniczny i e-mailowy.
W Zarządzie Terenów Publicznych od poniedziałku 16 marca 2020 r. do odwołania mieszkańcy, którzy muszą odwiedzić urząd, będą wpuszczani do budynku pojedynczo (w budynku będzie mógł przebywać jeden mieszkaniec na raz) – może to wiązać się z koniecznością oczekiwania na obsługę na zewnątrz budynku. Przypominamy o konieczności zachowania minimum 1,5-metrowych odstępów podczas oczekiwania na obsługę.
Wszystkie wnioski, pisma, podania i projekty prosimy zostawiać w kopercie lub foliowej koszulce co zapobiegnie ich rozkompletowaniu. Pudełko na dokumenty znajduje się w oznaczonej strefie przy wejściu do budynku Zarządu przy stanowisku Ochrony.
Ze względu na zaistniałą sytuację termin realizacji Państwa sprawy może zostać wydłużony.
Dziękujemy za wyrozumiałość